• Google Assistant- og Alexa-kompatibel
  • Apple AirPlay 2 og iTunes Video
  • Tizen Smart TV
  • Innebygget WiFi

Denne varen er ikke lenger i salg

Du har kommet til et produkt som ikke lenger finnes i sortimentet vårt.

Samsung UE70RU6025 er en 70" 4K UHD-TV med både HDR-bildekvalitet, talestyring og Airplay 2. Uansett om du ser på film, streamer serier eller gamer kan du nyte godt av denne elegante og slanke TV-en med levende farger. Ved hjelp av Tizen Smart TV får du tilgang til massevis av spennende muligheter og underholdning som for eksempel Netflix, Viaplay og YouTube.

Enestående bildefunksjoner

Med fire ganger så høy oppløsning enn vanlig Full HD TV vekkes de aller minste detaljene til live ved hjelp av HDR10+ og selve UHD-prosessoren. ved hjelp av teknologi som 4K UHD Dimming behandles det som vises på skjermen i mindre blokker med stor nøyaktighet for å kunne forsterke og optimalisere skarphet, farge og kontrast i bildet.

Ved hjelp av effektiv bildebehandling får du et skarpt bilde, som sammen med Dynamic Crystal Color yter et mer bredere fargeomfang. Her fremstilles kraftige farger som gjengis i milliarder av nyanser.

Få et naturlig bilde med HDR-støtte

Med støtte for bildemateriale i HDR får du både filmer og serier i klare og fremtredende detaljer helt sømløst, i både mørke og lyse deler av skjermen samtidig. Den økte kontrasten sørger for et mer naturlig bilde som tar deg enda nærmere underholdningen.

Få en forbedret spillopplevelse

Når du starter opp en tilkoblet spillkonsoll, som for eksempel Xbox One, PS4 eller Nintendo Switch kan du bruke Automatic Game Mode. Det vil si at TV-innstillingene optimeres for å kunne gi deg en heftig spillopplevelse i stort format.

Tizen Smart TV

Ved hjelp av Samsungs brukervennlige Tizen Smart TV* får du tilgang til underholdning direkte fra skjermen. Her finner du apper som for eksempel Spotify, YouTube eller Netflix for å stille underholdningstørsten når det kommer til musikk, film og serier. Noen av disse appene krever at du oppretter et abonnement for å få tilgang til ubegrensede mengder film og musikk.

Tizen Smart TV sørger for flere smarte muligheter for fjernstyring via for eksempel en smarttelefon eller et nettbrett. På den måten kan du enkelt finne fram til kveldens ønskede film eller serie ved kun hjelp av telefonen, helt uten å behøve å bla igjennom menyer med fjerkontrollen.

*Diverse tjenester, grensesnitt og tilgang til apper kan variere fra modell til modell og region og tid.

Google Assistant og Alexa-kompatibel

Dersom du har en høyttaler eller annen bærbar enhet som for eksempel en smarttelefon eller et nettbrett i samme nettverk som en Google Assistant Amazon Alexa, kan du benytte disse for å styre forskjellige funksjoner. Du kan for eksempel kun ved hjelp av stemmen bytte kanal, justere lydnivå eller annen avspilling. Praktisk talt kan du gjøre alt ved kun å bruke stemmen som det du kan med en fjernkontroll.

Se også

(128 stk)
  • Quantum HDR
  • Naturtro farger i hvert bilde
  • Game Enhancer og FreeSync

12 990,-

Se også

(128 stk)
  • Quantum HDR
  • Naturtro farger i hvert bilde
  • Game Enhancer og FreeSync

12 990,-

1010757 Samsung Samsung UE70RU6025KXXC UE70RU6025KXXC Samsung UE70RU6025 er en 70" 4K UHD-TV med både HDR-bildekvalitet, talestyring og Airplay 2. Uansett om du ser på film, streamer serier eller gamer kan du nyte godt av denne elegante og slanke TV-en med levende farger. Ved hjelp av Tizen Smart TV får du tilgang til massevis av spennende muligheter og underholdning som for eksempel Netflix, Viaplay og YouTube. Enestående bildefunksjoner Med fire ganger så høy oppløsning enn vanlig Full HD TV vekkes de aller minste detaljene til live ved hjelp av HDR10+ og selve UHD-prosessoren. ved hjelp av teknologi som 4K UHD Dimming behandles det som vises på skjermen i mindre blokker med stor nøyaktighet for å kunne forsterke og optimalisere skarphet, farge og kontrast i bildet. Ved hjelp av effektiv bildebehandling får du et skarpt bilde, som sammen med Dynamic Crystal Color yter et mer bredere fargeomfang. Her fremstilles kraftige farger som gjengis i milliarder av nyanser. Få et naturlig bilde med HDR-støtte Med støtte for bildemateriale i HDR får du både filmer og serier i klare og fremtredende detaljer helt sømløst, i både mørke og lyse deler av skjermen samtidig. Den økte kontrasten sørger for et mer naturlig bilde som tar deg enda nærmere underholdningen. Få en forbedret spillopplevelse Når du starter opp en tilkoblet spillkonsoll, som for eksempel Xbox One, PS4 eller Nintendo Switch kan du bruke Automatic Game Mode. Det vil si at TV-innstillingene optimeres for å kunne gi deg en heftig spillopplevelse i stort format. Tizen Smart TV Ved hjelp av Samsungs brukervennlige Tizen Smart TV* får du tilgang til underholdning direkte fra skjermen. Her finner du apper som for eksempel Spotify, YouTube eller Netflix for å stille underholdningstørsten når det kommer til musikk, film og serier. Noen av disse appene krever at du oppretter et abonnement for å få tilgang til ubegrensede mengder film og musikk. Tizen Smart TV sørger for flere smarte muligheter for fjernstyring via for eksempel en smarttelefon eller et nettbrett. På den måten kan du enkelt finne fram til kveldens ønskede film eller serie ved kun hjelp av telefonen, helt uten å behøve å bla igjennom menyer med fjerkontrollen.*Diverse tjenester, grensesnitt og tilgang til apper kan variere fra modell til modell og region og tid. Google Assistant og Alexa-kompatibel Dersom du har en høyttaler eller annen bærbar enhet som for eksempel en smarttelefon eller et nettbrett i samme nettverk som en Google Assistant Amazon Alexa, kan du benytte disse for å styre forskjellige funksjoner. Du kan for eksempel kun ved hjelp av stemmen bytte kanal, justere lydnivå eller annen avspilling. Praktisk talt kan du gjøre alt ved kun å bruke stemmen som det du kan med en fjernkontroll. TV 8990 NOK 8990 NewCondition Discontinued
  2. TV