Internett

På lager
Fri frakt eller raskeste levering?
Se leveringsalternativene dine her.

Denne varen selges kun på internett.

Andersson PEP 3.1 er en allsidig variant av en klassisk bærbar CD-spiller, utstyrt med flere avspillingsmuligheter.

Med PEP 3.1 kan du lytte til musikken din trådløst via Bluetooth, koble til en USB-minnepenn for dine digitale favoritter eller gjenoppdage gamle klassikere på kassett. På grunn av sin lave vekt er den dessuten lett å bære med seg – med utskiftbare batterier kan du koble ut strømkabelen og dra på eventyr.

Flere tilkoblingsmuligheter

Med CD-spilleren PEP 3.1 kan du lytte til musikken din både via CD, USB, kassett og AUX-inngang. Med sistnevnte bruker du enkelt og greit en separat kabel for å strømme musikk fra mobilen, iPod-en eller laptopen for å strømme musikk fra spillelistene dine. Om du ønsker å spille av musikken trådløst, kobler du deg simpelthen til via Bluetooth.

Lytt uten forstyrrelser

PEP 3.1 har også en 3,5 mm minijackutgang, i tilfelle det bare er du som vil høre på musikk eller en spennende lydbok. Din nye bærbare stereo kan bli et perfekt tilskudd til nattbordet, pikniken eller bilferien med barna, uten at alle trenger å høre på alt. Med klokkefunksjonen har du til og med muligheten til å stille inn en alarm for å våkne opp til favorittmusikken din om morgenen.

Strømkabel eller batteri

CD- og kassettspilleren drives enten av den inkluderte strømkabelen eller 6 stk. C-batterier (kjøpes separat), noe som gjør at den passer like bra på kjøkkenbenken som i hagen eller ute på tur.

Se også

(2 stk)
  • 12 Watt uteffekt
  • Kan kobles til med Bluetooth
  • Kompatibel med CD/CD-RW og MP3-skiver

1 690,-

Se også

(2 stk)
  • 12 Watt uteffekt
  • Kan kobles til med Bluetooth
  • Kompatibel med CD/CD-RW og MP3-skiver

1 690,-

1008060 Andersson Andersson PEP 3.1 Andersson PEP 3.1 er en allsidig variant av en klassisk bærbar CD-spiller, utstyrt med flere avspillingsmuligheter. Med PEP 3.1 kan du lytte til musikken din trådløst via Bluetooth, koble til en USB-minnepenn for dine digitale favoritter eller gjenoppdage gamle klassikere på kassett. På grunn av sin lave vekt er den dessuten lett å bære med seg – med utskiftbare batterier kan du koble ut strømkabelen og dra på eventyr. Flere tilkoblingsmuligheter Med CD-spilleren PEP 3.1 kan du lytte til musikken din både via CD, USB, kassett og AUX-inngang. Med sistnevnte bruker du enkelt og greit en separat kabel for å strømme musikk fra mobilen, iPod-en eller laptopen for å strømme musikk fra spillelistene dine. Om du ønsker å spille av musikken trådløst, kobler du deg simpelthen til via Bluetooth. Lytt uten forstyrrelser PEP 3.1 har også en 3,5 mm minijackutgang, i tilfelle det bare er du som vil høre på musikk eller en spennende lydbok. Din nye bærbare stereo kan bli et perfekt tilskudd til nattbordet, pikniken eller bilferien med barna, uten at alle trenger å høre på alt. Med klokkefunksjonen har du til og med muligheten til å stille inn en alarm for å våkne opp til favorittmusikken din om morgenen. Strømkabel eller batteri CD- og kassettspilleren drives enten av den inkluderte strømkabelen eller 6 stk. C-batterier (kjøpes separat), noe som gjør at den passer like bra på kjøkkenbenken som i hagen eller ute på tur. Bærbar CD-spiller 1,7 6 399 NOK 399 NewCondition InStock
  2. Radio og Stereo
  3. Bærbar CD-spiller