• Optisk bildestabilisator
  • 28 mm vidvinkel
  • BSI-sensor
  • Film i Full HD

Denne varen er ikke lenger i salg

Du har kommet til et produkt som ikke lenger finnes i sortimentet vårt.

Panasonic HC-V260 er et praktisk og allsidig kamera med både bredt og langt perspektiv. Med opptil 90x intelligent zoom og optisk bildestabilisering fanger du øyeblikkene langt fra deg, samtidig som vidvinkel gir deg muligheten til å fange ekstra mye av hva som pågår nærme. Med touchskjerm og intelligent programvare er det bare fantasien din som setter grenser.

BSI-sensor og fotofilter

Med en BSI-sensor får du forbedret følsomhet. Sammen med støyredusering får du fine og klare bilder, selv under dårligere lysforhold. I kameraet finner du flere filtereffekter for å kunne tilpasse filmene dine etter omstendighetene.

Opptil 90x intelligent zoom

Tross det kompakte designet så har HC-V260 en kraftig zoom som alltid lar deg komme et steg lenger og nærmere. Den kraftige optikken tar deg 50x nærmere målet, resten ordner du med en intelligent zoom som fyller hele bildet med motivet ditt.

Optisk bildestabilisering og Level Shot Function

Bildestabilisering kompenserer for lettere håndbevegelser. Bildet blir også skarpere når du zoomer, når kameraet er mer følsomt for bevegelse. Det gjør at du ikke alltid trenger å ha med et stativ når du er ute å filmer. Level Shot Function som valgfritt settes på i ulike mengder kan hjelpe deg slik at det du spiller inn med større sannsynlighet havner på et jevnt vannrett nivå. Om du ikke er sikker på om du vil klare å holde kameraet helt rett sørger programvaren for å justere bildet direkte under innspilling.
HC-V260 fortsetter med Hybris OIS+ for å gjøre at materialet unngår uskarphet.

28 mm vidvinkel

Med 28 mm vindvinkeloptikk får du plass til flere mennesker og mer bakgrunn i hver bilderute. Dette er spesielt praktisk når du vil filme en større gruppe, og kanskje befinner deg i et mindre rom. Det er da større sjanse for at flere kan ta plass i bildet selv om du står nærme.

Avspilling av materiale

Om du ikke vil dele filmen over touchskjermen og høyttalerne kan du enkelt bruke en Mini-HDMI-kabel som gjør det lett å koble til TV-en. De innspilte filmene dine lagres på et SD/SDHC/SDXC-kort fra 512 MB til 64 GB og kan tas ut for kopiering eller byttes om lagringsplassen blir for liten.

Intelligent Auto Plus

iA+ er en avansert funksjon som registrerer miljøet du befinner deg i og tilpasser innstillingene deretter. La iA+ ta hånd om alle innstillingene, slik at du bare kan fokusere på å filme. Skulle du ønske å forandre innspillingsinnstilling kan du velge mellom ulike innstillinger som portrett, landskap og makro for å skape materiale etter eget ønske.

Førsteklasses stilbilder

Utover det å bare kunne filme kan du med kameraet også ta bilder under filminnspillingen. Alternativt kan du bruke HC-260 som et vanlig kamera for å fotografere med. Du kan nemlig ta vanlige stilbilder opptil 10 megapiksler i oppløsning.

Creative Control for din eksperimentelle side

Med ubegrenset fantasi og muligheter kan du med Creative Control spille inn film med en effekt som eksempelvis miniatyr. Og med hensikt skape en dioramalignende effekt med forvalgt fokus og lag for å gi deg alternative bilder ut av samme perspektiv.
Ellers kan du velge å spille inn som en 8 mm dfilm eller en stumfilm for en litt blekere retrofølelse eller svarthvit-film ved å senke nivået av innkommende lys.
Du kan dessuten skape din egen Time Lapse gjennom å fange bilderuter over en lenger tidsperiode for enkel observasjon direkte i kameraet, uten krevende etterarbeid. Perfekt for høststormen eller den imponerende konstruksjonen av murstein hjemme.

244491 Panasonic Panasonic HC-V260 HC-V260EC-K Panasonic HC-V260 er et praktisk og allsidig kamera med både bredt og langt perspektiv. Med opptil 90x intelligent zoom og optisk bildestabilisering fanger du øyeblikkene langt fra deg, samtidig som vidvinkel gir deg muligheten til å fange ekstra mye av hva som pågår nærme. Med touchskjerm og intelligent programvare er det bare fantasien din som setter grenser. BSI-sensor og fotofilter Med en BSI-sensor får du forbedret følsomhet. Sammen med støyredusering får du fine og klare bilder, selv under dårligere lysforhold. I kameraet finner du flere filtereffekter for å kunne tilpasse filmene dine etter omstendighetene. Opptil 90x intelligent zoom Tross det kompakte designet så har HC-V260 en kraftig zoom som alltid lar deg komme et steg lenger og nærmere. Den kraftige optikken tar deg 50x nærmere målet, resten ordner du med en intelligent zoom som fyller hele bildet med motivet ditt. Optisk bildestabilisering og Level Shot Function Bildestabilisering kompenserer for lettere håndbevegelser. Bildet blir også skarpere når du zoomer, når kameraet er mer følsomt for bevegelse. Det gjør at du ikke alltid trenger å ha med et stativ når du er ute å filmer. Level Shot Function som valgfritt settes på i ulike mengder kan hjelpe deg slik at det du spiller inn med større sannsynlighet havner på et jevnt vannrett nivå. Om du ikke er sikker på om du vil klare å holde kameraet helt rett sørger programvaren for å justere bildet direkte under innspilling.HC-V260 fortsetter med Hybris OIS+ for å gjøre at materialet unngår uskarphet. 28 mm vidvinkel Med 28 mm vindvinkeloptikk får du plass til flere mennesker og mer bakgrunn i hver bilderute. Dette er spesielt praktisk når du vil filme en større gruppe, og kanskje befinner deg i et mindre rom. Det er da større sjanse for at flere kan ta plass i bildet selv om du står nærme. Avspilling av materiale Om du ikke vil dele filmen over touchskjermen og høyttalerne kan du enkelt bruke en Mini-HDMI-kabel som gjør det lett å koble til TV-en. De innspilte filmene dine lagres på et SD/SDHC/SDXC-kort fra 512 MB til 64 GB og kan tas ut for kopiering eller byttes om lagringsplassen blir for liten.  Intelligent Auto Plus iA+ er en avansert funksjon som registrerer miljøet du befinner deg i og tilpasser innstillingene deretter. La iA+ ta hånd om alle innstillingene, slik at du bare kan fokusere på å filme. Skulle du ønske å forandre innspillingsinnstilling kan du velge mellom ulike innstillinger som portrett, landskap og makro for å skape materiale etter eget ønske. Førsteklasses stilbilder Utover det å bare kunne filme kan du med kameraet også ta bilder under filminnspillingen. Alternativt kan du bruke HC-260 som et vanlig kamera for å fotografere med. Du kan nemlig ta vanlige stilbilder opptil 10 megapiksler i oppløsning. Creative Control for din eksperimentelle side Med ubegrenset fantasi og muligheter kan du med Creative Control spille inn film med en effekt som eksempelvis miniatyr. Og med hensikt skape en dioramalignende effekt med forvalgt fokus og lag for å gi deg alternative bilder ut av samme perspektiv.Ellers kan du velge å spille inn som en 8 mm dfilm eller en stumfilm for en litt blekere retrofølelse eller svarthvit-film ved å senke nivået av innkommende lys.Du kan dessuten skape din egen Time Lapse gjennom å fange bilderuter over en lenger tidsperiode for enkel observasjon direkte i kameraet, uten krevende etterarbeid. Perfekt for høststormen eller den imponerende konstruksjonen av murstein hjemme. Videokamera 4,2 6 1490 NOK 1490 NewCondition Discontinued
  2. Kamera og Foto
  3. Videokamera