• Film i Full HD
  • Flytende etui
  • Automatisk overføring til smarttelefon
  • 3x optisk zoom

Denne varen er ikke lenger i salg

Du har kommet til et produkt som ikke lenger finnes i sortimentet vårt.

Nikon Coolpix W150 White er et vanntett kamera og en trofast følgesvenn. Med dette kameraet kan du ta vare på alle minnene fra eventyr, ferier, badeturer eller alt det moro ved bassengkanten. Dette fargeglade kompaktkameraet tar bilder i 13,2 MP-oppløsning, tåler en tur i bakken, tåler kulde og er støv- og vanntett ned til 10 meter. Med det i bakhodet kan du ta kameraet med i bassenget, på stranden eller opp i skibakken! Med kamerabaggen beskytter du kameraet fra støt og riper og kan også tas med i dypet.

Få bilder med høy kvalitet, hver gang

Nikon Coolpox W150 har et NIKKOR-objektiv av høy kvalitet og en CMOS-bildesensor med 13,2 MP som sørger for å gi deg bilder av høy kvalitet, hver eneste gang.
Med 3x optisk zoom kan du komme deg tett på motivet og få med deg alt det artige som skjer - til og med rare ansiktsuttrykk.

Med et robust eventyrskamera som dette kan du i ro og orden bevare minner av barn som leker på stranda, fiskene som svømmer rundt deg der du snorkler, hunden som kaster seg i vannet etter pinnen du kastet eller kompisen din som hiver seg utfor i skibakken. På en ladning kan du ta ca 220 bilder.

Den 6,7 cm (2,7") store TFT LCD-skjermen gjør det lett å sette opp bilder. Skjermen har antirefleksbehandling og lysstyrken kan justeres slik at bildet alltid er tydelig - selv i sterkt og svakt lys.

Vanntett ned til 10 meter

Ta med deg kameraet på utenlandsreiser, skitur eller på badet hjemme! Coolpix W150 er laget for å kunne henge med overalt, samme om det er i badekaret hjemme eller på hotellet. Du trenger heller ikke uroe deg for at kameraet tar skade - det er vanntett ned til 10 meter, tåler kulde ned til -10°, tåler fall fra 1,8 meters høyde og er i tillegg støvtett.

Se tilbake på ferien i Full HD

Ikke bare kan du ta høyoppløste bilder, W150 tar også nemlig videoopptak i høy oppløsning. Med kun ett knappetrykk starter kameraet å gjøre opptak i Full HD (1080p) med 30 bilder i sekundet og i stereolyd. På den måten får du med deg at Nemo svømmer forbi eller at kompisene dine tar bomba i bassenget og ved hjelp elektronisk VR (bildestabilisering) blir opptaket stødig.

Utforsk verden

At kameraet er både støv- og vanntett gjør at det føles trygt å la dine barn ta bilder med det. Nikon har også ordnet et tilpasset menyalternativ for barn, slik at fotografer i alle aldre kan bruke kameraet. I denne menyen finnes det fargerike velkomstbilder som endrer seg avhengig av om det er natt eller dag.

Del bildene umiddelbart

Ved hjelp av Nikons SnapBridge-app kan du enkelt overføre de artige feriebildene rett til telefonen eller nettbrettet, for så å kunne dele både bilder og video med venner og familie. Dersom du kjører Bluetooth på for eksempel telefonen, kan bildene automatisk synkroniseres til telefonen rett etter at bildet er tatt. På den måten går alt sammen raskt og du trenger ikke være redd for at bildene blir borte. Automatisk synkroniserte bilder tilpasses i størrelse for at de ikke skal ta mye lagringsplass og for at du lettere skal kunne redigere og dele bilder. Dersom du heller vil overføre bildene manuelt i høyere oppløsning, kan dette gjøre via WiFi eller SnapBridge-appen.

Du kan også fjernstyre kameraet fra enten telefonen eller nettbrettet ved hjelp av SnapBridge, perfekt dersom du selv ønsker å være i bildet.

Kule bildeeffekter

Sett et personlig preg og få bildene dine til å skille seg ut, ved hjelp av artige effekter og filtre som finnes på kameraet. Her kan du velge mellom for eksempel Fisheye eller Lekekamera, få en liten makeover ved hjelp av retusjering eller lage et bildespill. Eller hvorfor ikke legge et bildet inn i et annet bildet for å skape unike og morsomme selfies? Perfekt for sosiale medier!

Beskytt kameraet med Holiday Kit

Nikon W150 kommer med en eksklusiv og gul kamerapose med reim som flyter, som sørger for at kameraet holder seg flytende dersom du mister det fra båten eller fra brygga. Kameraposen har justerbare reimer og en solid, avtakbar reim som kan festes på kameraet, slik at du enkelt kan ta det med på tur. Etuiet har et ytre lagret av Lycra-laminert neoprengummi og en bakside i gummi for å beskytte kameraet mot eventuelle riper og fall.

1008051 Nikon Nikon Coolpix W150 - White Holiday Kit VQA110K002 Nikon Coolpix W150 White er et vanntett kamera og en trofast følgesvenn. Med dette kameraet kan du ta vare på alle minnene fra eventyr, ferier, badeturer eller alt det moro ved bassengkanten. Dette fargeglade kompaktkameraet tar bilder i 13,2 MP-oppløsning, tåler en tur i bakken, tåler kulde og er støv- og vanntett ned til 10 meter. Med det i bakhodet kan du ta kameraet med i bassenget, på stranden eller opp i skibakken! Med kamerabaggen beskytter du kameraet fra støt og riper og kan også tas med i dypet. *{padding:0;margin:0;overflow:hidden}html,body{height:100%}img,span{position:absolute;width:100%;top:0;bottom:0;margin:auto}span{height:1.5em;text-align:center;font:48px/1.5 sans-serif;color:white;text-shadow:0 0 0.5em black}▶" frameborder="0" loading="lazy" allowfullscreen> Få bilder med høy kvalitet, hver gang Nikon Coolpox W150 har et NIKKOR-objektiv av høy kvalitet og en CMOS-bildesensor med 13,2 MP som sørger for å gi deg bilder av høy kvalitet, hver eneste gang. Med 3x optisk zoom kan du komme deg tett på motivet og få med deg alt det artige som skjer - til og med rare ansiktsuttrykk.Med et robust eventyrskamera som dette kan du i ro og orden bevare minner av barn som leker på stranda, fiskene som svømmer rundt deg der du snorkler, hunden som kaster seg i vannet etter pinnen du kastet eller kompisen din som hiver seg utfor i skibakken. På en ladning kan du ta ca 220 bilder. Den 6,7 cm (2,7") store TFT LCD-skjermen gjør det lett å sette opp bilder. Skjermen har antirefleksbehandling og lysstyrken kan justeres slik at bildet alltid er tydelig - selv i sterkt og svakt lys. Vanntett ned til 10 meter Ta med deg kameraet på utenlandsreiser, skitur eller på badet hjemme! Coolpix W150 er laget for å kunne henge med overalt, samme om det er i badekaret hjemme eller på hotellet. Du trenger heller ikke uroe deg for at kameraet tar skade - det er vanntett ned til 10 meter, tåler kulde ned til -10°, tåler fall fra 1,8 meters høyde og er i tillegg støvtett. Se tilbake på ferien i Full HD Ikke bare kan du ta høyoppløste bilder, W150 tar også nemlig videoopptak i høy oppløsning. Med kun ett knappetrykk starter kameraet å gjøre opptak i Full HD (1080p) med 30 bilder i sekundet og i stereolyd. På den måten får du med deg at Nemo svømmer forbi eller at kompisene dine tar bomba i bassenget og ved hjelp elektronisk VR (bildestabilisering) blir opptaket stødig.  Utforsk verden At kameraet er både støv- og vanntett gjør at det føles trygt å la dine barn ta bilder med det. Nikon har også ordnet et tilpasset menyalternativ for barn, slik at fotografer i alle aldre kan bruke kameraet. I denne menyen finnes det fargerike velkomstbilder som endrer seg avhengig av om det er natt eller dag. Del bildene umiddelbart Ved hjelp av Nikons SnapBridge-app kan du enkelt overføre de artige feriebildene rett til telefonen eller nettbrettet, for så å kunne dele både bilder og video med venner og familie. Dersom du kjører Bluetooth på for eksempel telefonen, kan bildene automatisk synkroniseres til telefonen rett etter at bildet er tatt. På den måten går alt sammen raskt og du trenger ikke være redd for at bildene blir borte. Automatisk synkroniserte bilder tilpasses i størrelse for at de ikke skal ta mye lagringsplass og for at du lettere skal kunne redigere og dele bilder. Dersom du heller vil overføre bildene manuelt i høyere oppløsning, kan dette gjøre via WiFi eller SnapBridge-appen.Du kan også fjernstyre kameraet fra enten telefonen eller nettbrettet ved hjelp av SnapBridge, perfekt dersom du selv ønsker å være i bildet. Kule bildeeffekter Sett et personlig preg og få bildene dine til å skille seg ut, ved hjelp av artige effekter og filtre som finnes på kameraet. Her kan du velge mellom for eksempel Fisheye eller Lekekamera, få en liten makeover ved hjelp av retusjering eller lage et bildespill. Eller hvorfor ikke legge et bildet inn i et annet bildet for å skape unike og morsomme selfies? Perfekt for sosiale medier! Beskytt kameraet med Holiday Kit Nikon W150 kommer med en eksklusiv og gul kamerapose med reim som flyter, som sørger for at kameraet holder seg flytende dersom du mister det fra båten eller fra brygga. Kameraposen har justerbare reimer og en solid, avtakbar reim som kan festes på kameraet, slik at du enkelt kan ta det med på tur. Etuiet har et ytre lagret av Lycra-laminert neoprengummi og en bakside i gummi for å beskytte kameraet mot eventuelle riper og fall. Kompaktkamera 5 1 1590 NOK 1590 NewCondition Discontinued
  2. Kamera og Foto
  3. Kompaktkamera