På lager
Fri frakt eller raskeste levering?
Se leveringsalternativene dine her.
2 490,-

Delbetal fra 252,-/mnd Info

Info

Med både kraftig lyd og dundrende bass går festen av skaftet! Andersson PYB-7000 er en super partyhøyttaler med doble 15" bassdrivere og stilige lyseffekter. Her kan du koble til via Bluetooth, kabel eller med USB for å la lyden dundre ut i de små timer! Med mulighet til å koble inn både gitar og mikrofon, er det bare å dra i gang allsang og la festen starte.

Kjør enten via kabel eller Bluetooth

Med Bluetooth kan du enkelt strømme musikk uten å føle deg fanget av tullete kabler. Du har muligheten til å bevege opptil 10 meter fra høyttaleren etter å koblet til smarttelefonen trådløst, samtidig som du har full kontroll over hva som spilles av og i tillegg være tilgjengelig dersom telefonen ringer. Dersom det ikke er aktuelt, har du også mulighet til å koble til en minnepenn via USB eller lade telefonen via USB-porten. Dessuten finnes det også opplegg for å koble til 3,5 mm AUX-kabel.

Kraftig lyd og stilig design

I tillegg til kule lyseffekter som drar opp stemningen, sitter det to store 15" basselementer som er godt testet for å kunne gi så kraftig lyd som overhodet mulig. Topp stemning med både fyldig lyd og stilig lysshow!

Velg mellom forskjellige lyseffekter

Avhengig av hvordan festen eller begivenheten utarter seg, kan du selv velge om lyseffektene pulserer eller blinker. Her får du 15 forskjellige varianter av pulserende lys og 9 varianter som blinker i takt med musikk.

Kan kobles til flere høyttalere

Dersom du ønsker enda mer trøkk, kan du enkelt koble til flere høyttalere via RCA-utgangene på baksiden. På den måten skaper du en serie med enheter hvor du har en hovedhøyttaler og hvor de andre spiller av samme musikk.

Syng for full hals

Har du en Whitney Houston eller 2Pac i deg? Uansett hva for stemme du har, så er det ingenting som hindrer deg i å koble til en mikrofon og også en gitar! På den måten kan du tilby kompisene dine en kveld de sent eller helst vil glemme.

Full kontroll

På toppen av høyttaleren finner du to runde knapper som kan skrus på for å justere lydnivået. Her kan du også bytte låt, ha full kontroll over lydeffekter, mikrofonvolum, EQ og velge mellom hva slags lyseffekter du berike festen med. Ved å trykke på "X-Bass"-knappen merker du med en gang at rommet fylles opp med dundrende bass og festen har såvidt begynt.

Bluetooth Playback

Noen ganger ringer telefonen når du minst aner det. Dersom en kompis ringer midt inne i godlåta for å lure på hvor festen er, settes låta automatisk på pause. Samtalen forblir mellom deg og kompisen din, slik at ikke hele festen hører telefonsamtalen. Med en gang du har lagt på kobles telefonen til høyttaleren igjen, slik at du kan hoppe rett inn igjen der du slapp.

Praktisk fjernkontroll

Sitter du för bekvämt i soffan för att resa dig? Ingen fara. Med den medföljande fjärrkontrollen kan du luta dig tillbaka och styra ljudet, utan att behöva röra på dig.

Sitter du altfor godt plantet i sofaen? Ikkeno problem! Ved hjelp av den medfølgende fjernkontrollen kan du bli sittende og styre musikken og lysshowet, helt uten å bevege deg en millimeter.

I emballasjen:

• Andersson PYB-7000
  • Strømkabel
  • Fjernkontroll
  • Bruksanvisning
1011508 Andersson Andersson PYB-7000 HC-1502 Med både kraftig lyd og dundrende bass går festen av skaftet! Andersson PYB-7000 er en super partyhøyttaler med doble 15" bassdrivere og stilige lyseffekter. Her kan du koble til via Bluetooth, kabel eller med USB for å la lyden dundre ut i de små timer! Med mulighet til å koble inn både gitar og mikrofon, er det bare å dra i gang allsang og la festen starte. Kjør enten via kabel eller Bluetooth Med Bluetooth kan du enkelt strømme musikk uten å føle deg fanget av tullete kabler. Du har muligheten til å bevege opptil 10 meter fra høyttaleren etter å koblet til smarttelefonen trådløst, samtidig som du har full kontroll over hva som spilles av og i tillegg være tilgjengelig dersom telefonen ringer. Dersom det ikke er aktuelt, har du også mulighet til å koble til en minnepenn via USB eller lade telefonen via USB-porten. Dessuten finnes det også opplegg for å koble til 3,5 mm AUX-kabel. Kraftig lyd og stilig design I tillegg til kule lyseffekter som drar opp stemningen, sitter det to store 15" basselementer som er godt testet for å kunne gi så kraftig lyd som overhodet mulig. Topp stemning med både fyldig lyd og stilig lysshow! Velg mellom forskjellige lyseffekter Avhengig av hvordan festen eller begivenheten utarter seg, kan du selv velge om lyseffektene pulserer eller blinker. Her får du 15 forskjellige varianter av pulserende lys og 9 varianter som blinker i takt med musikk.  Kan kobles til flere høyttalere Dersom du ønsker enda mer trøkk, kan du enkelt koble til flere høyttalere via RCA-utgangene på baksiden. På den måten skaper du en serie med enheter hvor du har en hovedhøyttaler og hvor de andre spiller av samme musikk. Syng for full hals Har du en Whitney Houston eller 2Pac i deg? Uansett hva for stemme du har, så er det ingenting som hindrer deg i å koble til en mikrofon og også en gitar! På den måten kan du tilby kompisene dine en kveld de sent eller helst vil glemme. Full kontroll På toppen av høyttaleren finner du to runde knapper som kan skrus på for å justere lydnivået. Her kan du også bytte låt, ha full kontroll over lydeffekter, mikrofonvolum, EQ og velge mellom hva slags lyseffekter du berike festen med. Ved å trykke på "X-Bass"-knappen merker du med en gang at rommet fylles opp med dundrende bass og festen har såvidt begynt. Bluetooth Playback Noen ganger ringer telefonen når du minst aner det. Dersom en kompis ringer midt inne i godlåta for å lure på hvor festen er, settes låta automatisk på pause. Samtalen forblir mellom deg og kompisen din, slik at ikke hele festen hører telefonsamtalen. Med en gang du har lagt på kobles telefonen til høyttaleren igjen, slik at du kan hoppe rett inn igjen der du slapp. Praktisk fjernkontroll Sitter du för bekvämt i soffan för att resa dig? Ingen fara. Med den medföljande fjärrkontrollen kan du luta dig tillbaka och styra ljudet, utan att behöva röra på dig.Sitter du altfor godt plantet i sofaen? Ikkeno problem! Ved hjelp av den medfølgende fjernkontrollen kan du bli sittende og styre musikken og lysshowet, helt uten å bevege deg en millimeter. I emballasjen: Andersson PYB-7000StrømkabelFjernkontrollBruksanvisning Partyhøyttalere 4,5 2 2490 NOK 2490 NewCondition InStock
  2. Høyttaler
  3. Partyhøyttalere