• Trippelkamera som tar bilder framover og bakover
  • Kraftig prosessor
  • Fingeravtrykkleser i skjermen
  • Maks 2 stk. per kunde

Denne varen er ikke lenger i salg

Du har kommet til et produkt som ikke lenger finnes i sortimentet vårt.

Samsung Galaxy A80 presenterer en av de første displayene som dekker hele forsiden uten et stor kamerapanel, sensorhake og uten kamerahull. Istedet løftes baksidens trippelkamera opp og gir deg de samme bildemulighetene både framover og bakover. Utover dette tilbyr Galaxy A80 en kraftig prosessor, fingeravtrykkleser i skjermen og superrask lading av at allerede langtlevende batteri. Resultatet er en mobiltelefon som gir deg alt du behøver og bare må oppleves.

Samsungs nye A-serie

Samsung presenterer en helt ny serie av mobiltelefoner, eller egentlig gjør de en oppgradering av sine allerede flotte A-serie. A-modellene har fått et dobbelsiffer i modellnavnet og kommer i en prisklasse fra innsteg og opp til rett under deres flaggskipmodeller i S-serien. Med den nye A-serien får du Samsungs banebrytende innovasjoner utviklet for å møte kundenes krav og med likeverdig design som premium modellene. Serien tar dessuten ett stort steg framover i sitt segment både gjeldene design, skjerm, kamera og ytelse. Du som har eller har hatt Samsungs tidligere A- eller J-mobiler kommer til å merke stor forskjell i opplevelsen av mobiltelefonen.
Se sammenligning av A-serien her

SuperAMOLED-skjerm på hele framsiden

Se på film uten den minste lille forstyrrelse fra sensorhaken, leppen, notch eller hull for frontkameraet. Samsung Galaxy A80 har skjerm over hele framsiden med minimale rammer som gir deg et helt, ubrutt bilde av innholdet ditt. Dessuten er skjermen på hele 6,7" på diagonalen med høy Full HD-oppløsning på 1080 x 2400 piksler så både film og tekst blir skarpt og tydelig. Sammen med Samsung SuperAMOLED-panelet får du livlige og sterke farger for å gi ekstra liv til ditt innhold.

Trippelkamera både foran og bak

Har du noen gang irritert deg over at frontkameraet på mobiltelefoner alltid er dårligere med mer begrensede funksjoner enn det bakre kameraet? Med Galaxy A80 behøver du ikke inngå kompromisser med hverken oppløsning, funksjoner eller antall kameralinser når du vil bruke kameraet mot deg selv - A80 bruker nemlig det samme trippelkameraet på både forsiden og baksiden.

Så fort du velger å bruke frontkameraet går toppen av bakstykket opp ovenfor skjermen, samtidig som kameraoppsettet snur seg rundt mot forsiden. Det hele tar ikke mer enn ett sekund for at du skal få de samme fine og fleksible mulighetene til å ta pene selfies som bakovervendte bilder.

Høyoppløst kamera med ultravidvinkel og ToF

Samsung har ikke ligget på latsiden med megapikslene og muligheten med sitt trippelkamera til Galaxy A80 heller. Hovedkameraet har en sensor på hele 48 megapiksler og stor blender på f/2.0 som gir deg fantastisk skarpe bilder og fargegjengivelse i både solskinn og ved dårligere lysforhold - alt fra konserter, sportsarrangementer eller middagen med tente lys ved bordet. Dual Pixel-teknologien gjør det mulig å fange stundene selv når mørket faller på.

Kamera nummer to har 8 megapiksler med blenderåpning på f/2.2. Det er en ultravidvinkel som gir deg hele 123° bildevinkel hvilket er perfekt for å få med mer og flere i bildet. Ta bilde av hele vennegjengen, mer av utsikten eller interiøret. Ettersom du bruker det samme kameraet til både baksiden som til dine selfies er det også mulighet for å ta herlige gruppeselfier med ultravidvinkel.

Det tredje kameraet er et såkalt ToF-kamera. ToF står for Time of Flight og fungerer som en 3D-skanner for å måle nøyaktig avstand og bedømme dybden i bilde ditt. Det gjør at du kan få enda bedre bakgrunnsskarphet med naturlige overganger og andre kreative effekter. ToF-kameraet gir også raskere og sikrere ansiktsgjenkjenning.

Superstødige videoer

Spill inn filmer som med et profesjonelt actionkamera. Med sin ultravidvinkel-linse og effektiv bildestabilisering kan du filme myke og følsomme videoklipp med Galaxy A80, selv om du går med mobilen i hånden mens du spiller inn.

Et kamera som hjelper til

Iblant blir ikke bildet sånn som man har tenkt, men da finnes Galaxy A80 der og hjelper deg. Skulle noen blunke på et bilde, eller om kameralinsen er litt skitten så advarer A80 deg sånn at du kan ta et nytt bilde.

Dessuten bruker Galaxy A80 AI for å gjenkjenne 30 ulike motiv og bakgrunner og tilpasser fotoinnstillingene deretter for å gi deg de beste mulige bildene. Det har aldri vært enklere å få bra bilder. A80 kjenner igjen for eksempel kjøretøy, hunder, snø, byer og tekst.

Mer batteritid og raskere lading

Samsung Galaxy A80 lades opp fra tomt batteri til 50% på bare en halvtime takket være støtten for 25 W super hurtiglading. Ett fulladet batteri har en kapasitet på 4000 mAh som sammen med smarte strømsparingsfunksjoner gir deg enda mer brukertud og mindre tid i laderen.

Fingeravtrykkleser i skjermen

Med maksimert display finnes det ikke plass for en fysisk hjem-knapp med fingeravtrykkleser på framsiden. Istedet har Galaxy A80 fått en fingeravtrykkleser integrert under skjermen. Det gjør at du fremdeles får sensoren på framsiden av telefonen, men uten at det tar opp noe plass for displayet. Sensoren er helt skjult når den ikke brukes.
Du kan til og med låse opp mobilen gjennom å bare holde den framfor deg takket være ansiktsgjenkjenning.

Prosessor og minne

Galaxy A80 har en åttekjernet prosessor og 6 GB RAM-minne som gir deg en pigg og rask mobiltelefon med raske oppstarter og bytte mellom apper. Internminnet er på generøse 128 GB som dessuten kan økes ytterligere med ett microSD-kort (selges separat). Dette gir plass til utrolig mange bilder og filmer.

Samsung Knox

Samsung Knox er innebygd i mobiltelefonen din fra start og beskytter dine private data så fort du starter telefonen. Det gir sikkerhet i flere nivåer, fra maskinvare til programvare. Samsung Knox gjør det enkelt å håndtere enheter, holde mobildata sikkert og lar deg bruke mobilen på en trygg måte.

Bixby

Si hei til Bixby. En helt ny måte å bruke din nye Galaxy-mobil på. Du kan bruke stemmen, tekst eller touchskjermen for å foteller Bixby det du ønsker siden den forstår alle tre. Om du ikke kjenner til navnet eller betegnelsen på det du søker etter, kan du også bruke kameraet for å vise det til Bixby.

Assistenten finnes integrert i hvert aspekt av Galaxy A80, og klarer utmerket det du normalt gjør på telefonen samtidig som den lærer seg ditt brukermønster. Ser du en pen veske, et møbel eller klær som du ikke vet navnet eller modellen på? Ta et bilde og la Bixby gjøre jobben og søke opp nærmeste utsalgssted.

1007812 Samsung Samsung Galaxy A80 Angel Gold SM-A805FZDDNEE Samsung Galaxy A80 presenterer en av de første displayene som dekker hele forsiden uten et stor kamerapanel, sensorhake og uten kamerahull. Istedet løftes baksidens trippelkamera opp og gir deg de samme bildemulighetene både framover og bakover. Utover dette tilbyr Galaxy A80 en kraftig prosessor, fingeravtrykkleser i skjermen og superrask lading av at allerede langtlevende batteri. Resultatet er en mobiltelefon som gir deg alt du behøver og bare må oppleves. *{padding:0;margin:0;overflow:hidden}html,body{height:100%}img,span{position:absolute;width:100%;top:0;bottom:0;margin:auto}span{height:1.5em;text-align:center;font:48px/1.5 sans-serif;color:white;text-shadow:0 0 0.5em black}▶" frameborder="0" loading="lazy" allowfullscreen> Samsungs nye A-serie Samsung presenterer en helt ny serie av mobiltelefoner, eller egentlig gjør de en oppgradering av sine allerede flotte A-serie. A-modellene har fått et dobbelsiffer i modellnavnet og kommer i en prisklasse fra innsteg og opp til rett under deres flaggskipmodeller i S-serien. Med den nye A-serien får du Samsungs banebrytende innovasjoner utviklet for å møte kundenes krav og med likeverdig design som premium modellene. Serien tar dessuten ett stort steg framover i sitt segment både gjeldene design, skjerm, kamera og ytelse. Du som har eller har hatt Samsungs tidligere A- eller J-mobiler kommer til å merke stor forskjell i opplevelsen av mobiltelefonen.Se sammenligning av A-serien her SuperAMOLED-skjerm på hele framsiden Se på film uten den minste lille forstyrrelse fra sensorhaken, leppen, notch eller hull for frontkameraet. Samsung Galaxy A80 har skjerm over hele framsiden med minimale rammer som gir deg et helt, ubrutt bilde av innholdet ditt. Dessuten er skjermen på hele 6,7" på diagonalen med høy Full HD-oppløsning på 1080 x 2400 piksler så både film og tekst blir skarpt og tydelig. Sammen med Samsung SuperAMOLED-panelet får du livlige og sterke farger for å gi ekstra liv til ditt innhold. Trippelkamera både foran og bak Har du noen gang irritert deg over at frontkameraet på mobiltelefoner alltid er dårligere med mer begrensede funksjoner enn det bakre kameraet? Med Galaxy A80 behøver du ikke inngå kompromisser med hverken oppløsning, funksjoner eller antall kameralinser når du vil bruke kameraet mot deg selv - A80 bruker nemlig det samme trippelkameraet på både forsiden og baksiden. Så fort du velger å bruke frontkameraet går toppen av bakstykket opp ovenfor skjermen, samtidig som kameraoppsettet snur seg rundt mot forsiden. Det hele tar ikke mer enn ett sekund for at du skal få de samme fine og fleksible mulighetene til å ta pene selfies som bakovervendte bilder. *{padding:0;margin:0;overflow:hidden}html,body{height:100%}img,span{position:absolute;width:100%;top:0;bottom:0;margin:auto}span{height:1.5em;text-align:center;font:48px/1.5 sans-serif;color:white;text-shadow:0 0 0.5em black}▶" frameborder="0" loading="lazy" allowfullscreen> Høyoppløst kamera med ultravidvinkel og ToF Samsung har ikke ligget på latsiden med megapikslene og muligheten med sitt trippelkamera til Galaxy A80 heller. Hovedkameraet har en sensor på hele 48 megapiksler og stor blender på f/2.0 som gir deg fantastisk skarpe bilder og fargegjengivelse i både solskinn og ved dårligere lysforhold - alt fra konserter, sportsarrangementer eller middagen med tente lys ved bordet. Dual Pixel-teknologien gjør det mulig å fange stundene selv når mørket faller på. Kamera nummer to har 8 megapiksler med blenderåpning på f/2.2. Det er en ultravidvinkel som gir deg hele 123° bildevinkel hvilket er perfekt for å få med mer og flere i bildet. Ta bilde av hele vennegjengen, mer av utsikten eller interiøret. Ettersom du bruker det samme kameraet til både baksiden som til dine selfies er det også mulighet for å ta herlige gruppeselfier med ultravidvinkel. Det tredje kameraet er et såkalt ToF-kamera. ToF står for Time of Flight og fungerer som en 3D-skanner for å måle nøyaktig avstand og bedømme dybden i bilde ditt. Det gjør at du kan få enda bedre bakgrunnsskarphet med naturlige overganger og andre kreative effekter. ToF-kameraet gir også raskere og sikrere ansiktsgjenkjenning. Superstødige videoer Spill inn filmer som med et profesjonelt actionkamera. Med sin ultravidvinkel-linse og effektiv bildestabilisering kan du filme myke og følsomme videoklipp med Galaxy A80, selv om du går med mobilen i hånden mens du spiller inn. Et kamera som hjelper til Iblant blir ikke bildet sånn som man har tenkt, men da finnes Galaxy A80 der og hjelper deg. Skulle noen blunke på et bilde, eller om kameralinsen er litt skitten så advarer A80 deg sånn at du kan ta et nytt bilde. Dessuten bruker Galaxy A80 AI for å gjenkjenne 30 ulike motiv og bakgrunner og tilpasser fotoinnstillingene deretter for å gi deg de beste mulige bildene. Det har aldri vært enklere å få bra bilder. A80 kjenner igjen for eksempel kjøretøy, hunder, snø, byer og tekst. Mer batteritid og raskere lading Samsung Galaxy A80 lades opp fra tomt batteri til 50% på bare en halvtime takket være støtten for 25 W super hurtiglading. Ett fulladet batteri har en kapasitet på 4000 mAh som sammen med smarte strømsparingsfunksjoner gir deg enda mer brukertud og mindre tid i laderen. Fingeravtrykkleser i skjermen Med maksimert display finnes det ikke plass for en fysisk hjem-knapp med fingeravtrykkleser på framsiden. Istedet har Galaxy A80 fått en fingeravtrykkleser integrert under skjermen. Det gjør at du fremdeles får sensoren på framsiden av telefonen, men uten at det tar opp noe plass for displayet. Sensoren er helt skjult når den ikke brukes.Du kan til og med låse opp mobilen gjennom å bare holde den framfor deg takket være ansiktsgjenkjenning. Prosessor og minne Galaxy A80 har en åttekjernet prosessor og 6 GB RAM-minne som gir deg en pigg og rask mobiltelefon med raske oppstarter og bytte mellom apper. Internminnet er på generøse 128 GB som dessuten kan økes ytterligere med ett microSD-kort (selges separat). Dette gir plass til utrolig mange bilder og filmer. Samsung Knox Samsung Knox er innebygd i mobiltelefonen din fra start og beskytter dine private data så fort du starter telefonen. Det gir sikkerhet i flere nivåer, fra maskinvare til programvare. Samsung Knox gjør det enkelt å håndtere enheter, holde mobildata sikkert og lar deg bruke mobilen på en trygg måte. Bixby Si hei til Bixby. En helt ny måte å bruke din nye Galaxy-mobil på. Du kan bruke stemmen, tekst eller touchskjermen for å foteller Bixby det du ønsker siden den forstår alle tre. Om du ikke kjenner til navnet eller betegnelsen på det du søker etter, kan du også bruke kameraet for å vise det til Bixby. Assistenten finnes integrert i hvert aspekt av Galaxy A80, og klarer utmerket det du normalt gjør på telefonen samtidig som den lærer seg ditt brukermønster. Ser du en pen veske, et møbel eller klær som du ikke vet navnet eller modellen på? Ta et bilde og la Bixby gjøre jobben og søke opp nærmeste utsalgssted. Samsung 4087 NOK 4087 NewCondition Discontinued
  1. Kampanjer
  2. Samsung