Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å gi deg den beste opplevelsen og til å tilpasse annonser. Vi selger ikke informasjonen din. Du kan når som helst trekke tilbake ditt samtykke. Ved å klikke ”Jeg aksepterer” godkjenner du bruk av informasjonskapsler.

Angrefrist & Åpent kjøp


Utvidet bytterett 07.11-07.01:

Vi gir deg nå utvidet bytterett. Kjøper du en vare hos NetOnNet før jul, kan varen/varene byttes hos oss helt fram til ​07. januar. Utvidet bytterett gjelder ordrer som bestilles fra 07. november.



Om du ønsker å angre kjøpet ditt kan du bruke produktet i inntil 30 dager før det må returneres. Ved eventuelt verditap som oppstår ved bruk av produktet ut over avdekking av varens art, egenskaper og funksjon må du som kunde dekke.

Om du velger å benytte deg av din angrerett, ber vi deg tenke på at produktet skal være i vesentlig uforandret stand, dvs. ikke ødelagt eller skadet.  Tenk på at du står for transportrisikoen tilbake til oss. Vær nøye når du pakker ned produktet, og bruk helst original produktkartong/produktemballasje og medfølgende innpakkingsemballasje, samt evt. ytterkartong eller minst likeverdig fraktemballasje som varen ankom med. Et tips er derfor å ta vare på all original emballasje samt kartonger til du er sikker på om du ønsker å beholde varen. Varen skal returneres i komplett stand, det innebærer at alt tilbehør som f.eks. fjernkontroll, bruksanvisning, batterier m.m. skal inngå i returen. 


Ved manglende tilbehør eller originalemballasje, eller ved fysisk skade forbeholder vi oss retten til å trekke et gebyr for å gjenopprette produktet til funksjonell tilstand. NetOnNet vil ikke gjøre slikt fradrag dersom produktet returneres i vesentlig uendret tilstand.

Du må tilbakestille produktet til fabrikkinnstillinger. Om du sender inn et produkt som ikke er tilbakestilt til fabrikkinnstillinger og har passord aktivert vil produktet bli sendt i retur til deg. 

NetOnNet forbeholder seg retten til å debitere en selvkostnadspris for manglende deler ved en ikke-komplett retur til oss. NetOnNet tar heller ikke imot pakker som sendes i postoppkrav.

Slik returnerer du en vare:

Skriv ut et returskjema og angrerettskjema, fyll ut den nødvendige informasjonen. Legg dette ved returforsendelsen og skriv ditt ordrenummer utenpå pakken på grunn av tollhånteringen. 

OBS: Om du har kjøpt produktet i vår Lagershop, må du returnere produktet direkte til en lagershop.

For å bestille retur gå inn på lenken:
Vår returkode er Netonnet.

NB! I feltet "referanse" oppgir du ditt ordrenummer hos oss.

Om din returpakke veier mindre enn 35 kg eller ikke overstiger maks lengde: 240 cm eller lengde+omkrets maks 360 cm kan du sende den via ditt nærmeste PostNord utleveringssted, finn ditt nærmeste PostNord utleveringsted her. Om pakken du skal returnere veier mer enn 35 kg skal du kontakte vårt Kundesenter på tlf. 21 51 90 00. Dette for å bestille en opphenting av pakken hjemme hos deg. Betaling for returfrakt justerer vi i forbindelse med tilbakebetalingen fra oss.

For at vi lettere skal kunne finne din retur er det bra om du melder inn med et sporingsnummer fra PostNord. Husk å ta godt vare på kvitteringen.

Om du som kunde benytter angreretten står du for returfrakten. Øvrige kostnader som varens pris og frakt fra NetOnNet til deg som kunde tilbakebetales. Du kan også levere produktet til nærmeste lagershop. 


Vår returadresse er : 
NetOnNet NUF c/o PostNord Fulfilment
Haraldrudveien 11
0581 OSLO

NB! Fordi pakken skal fortolles i Oslo før den sendes videre til oss i Borås, Sverige, kan returen ta noen dager ekstra.

Angreretten gjelder ikke dersom:

  • Varen ikke kan returneres i samme stand og mengde, og skaden eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side.
  • Programvare eller spill hvor forsegling er brutt og nedlastet programvare som er levert til sluttbruker.
  • Intimprodukter og barberingsprodukter. 
  • Som bedriftskunde har du 10 dagers angrerett og emballasjen må være uåpnet.