Vi benytter oss av cookies slik at vi kan gi deg den beste opplevelsen av våre nettsider. Ved å fortsette og bruke nettsiden som normalt godtar du dette. Les mer.

Trenger du hjelp?

Torsdag 25.mai holder kundeservice stengt men vi åpner igjen som vanlig fredag 26.mai kl.09.00


FAQ NES classic mini/NES controll

Q: Hvordan vet jeg om min ordre er kansellert?
A: Din ordre vil kun bli kansellert om du har bedt oss om å kansellere ordren. Ingen endring vil skje uten at du gir oss beskjed om å endre, eller om vi får annen informasjon fra produsenten. Om vi får en ny beskjed fra produsenten, vil du selvsagt få beskjed.

Q: Hvorfor har jeg ikke fått informasjon tidligere?
A: Vi har valgt å avstå fra å sende informasjon frem til nå fordi det har vært så mange løse og ubekreftede rykter rundt produktet. Vi har ikke ønsket å spre rykter og spekulasjoner, og har derfor besluttet å avvente til vi fikk beskjed fra vår leverandør og Nintendo. 

Q: Vil konsollen komme i det hele tatt, og i så fall når?

A: Vi får små og noen sporadiske leveranser med uspesifiserte antall konsoller. Vi sender dem ut så snart de kommer inn. De som har bestilt først, vil motta produktet først. 

Q: Om jeg kansellerer orden, når får jeg pengene tilbake?
A: Om din ordre er eller blir kansellert refunderes pengene på følgende måte for respektive betalingsmåter:

  • Faktura & NetOnNet-kort (inkl. delbetaling): Fakturaen annulleres når ordren kanselleres.
  • Kortbetaling: Har du betalt med kort er det en reservasjon om er gjort på kortet ditt. Denne reservasjonen heves når ordren blir kansellert og pengene bør være tilgjengelig på kortet ditt innen 48 timer.
  • Postoppkrav: Betaling skjer først når du henter produktet på postkontoret og den planlagte transaksjonen vil dermed forsvinne i forbindelse med at din bestilling blir kansellert.
Q: Hva gjør dere for å kompensere meg for dette?
A: Vi har dessverre ingen mulighet til å kompensere deg i dette tilfellet.

Q: Kommer konsollen inn ved en senere anledning? 
A: Per dags dato finnes det dessverre ingen offisiell beskjed fra Nintendo vedrørende framtidig produksjon av NES Classic. Men de har heller ikke kommet med en offisiell beskjed at produksjonen skal avvikles. Vi håper at produktet vil forbli på markedet.

Topp 6 vanligste spørsmål akkurat nå:

1. Problemer med din telefon, eller et annet produkt kjøpt hos oss?
Vi vil i første omgang anbefale deg å tilbakestille produktet til fabrikkinnstillinger, og oppdatere produktet ditt. Informasjon om hvordan dette gjøres finner du i brukermanualen til produktet. Om dette ikke løser problemet må produktet ditt inn på kontroll. Du kan ringe oss på 21 51 90 00.

2. Når blir min vare sendt?
Samme dag som din bestilling sendes fra oss får du tilsendt et kollinummer for sporing av pakken.
Fri frakt: Ved kapasitet blir alle ordre sendt dagen etter bestilling, men ved stor pågang blir ordre med betalt frakt prioritert og sendt først. Ordre med gratis frakt vil derfor i noen tilfeller bli sendt et par dager etter bestilling, og leveringstiden blir 4 til 6 virkedager
Betalt frakt: Velger du betalt frakt er det 1-3 virkedagers leveringstid. Hvis du bestiller før kl.12.00 blir varen/e sendt ut samme dag.

*Unntak er til øyer og de nordligste delene av Norge, hvor det kan ta ytterligere opp til 2 dager innen leveransen kommer fram.
*Ved kjøp av mobiltelefon med abonnement vil leveringstiden være 5-10 virkedager.

3. Hvor finner jeg mitt garantibevis/kvittering?
Samme dag som vi sender din bestilling får du en leveringsbeskjed per e-post. I samme mail finner du ditt garantibevis vedlagt som en pdf-fil.

4. Når kommer min faktura?
Din faktura kommer måneden etter din bestilling. Normalt sett kommer denne i midten eller slutten av måneden, og denne kommer direkte i din postkasse. Ved eventuelle spørsmål om din faktura må du kontakte Resurs Bank direkte.

5. Hvordan kan jeg få tilbake kostnader for moms om jeg bor på Svalbard eller i utlandet?
For å få tilbake momsen dersom du bor på Svalbard, Jan Mayen eller i utlandet må du fylle ut tollskjema, få det stemplet av tollvesenet og sende in originalen sammen med attestasjon fra tollvesenet i retur til oss. Lenken til tollskjema finner du her.

Skjemaet med stempel skal sendes til denne adressen:
NetonNet AB
Att: Kundreskontra
Box 8860
402 72 Göteborg
SWEDEN  

For at du skal ha krav på refundering av moms må navnet på kvitteringen være den samme som på den som krever beløpet refundert, og det må ikke ha gått mer en 30 dager mellom levering og utførsel av varen.  

NB! Du skal ikke sende denne inn til oss før du har fått stemplet dokumentet av tollen. Denne sender du inn til adressen ovenfor. Legg med følgeseddel/garantibevis og norsk kontonummer. Når vi mottar dette vil vi legge momsbeløpet til utbetaling.

6. Jeg vil benytte meg av min angrerett. Hvordan går jeg fram?

Print og fyll ut angrefristskjema som finnes vedlagt i leveransebeskjed-eposten som ble sendt til deg samme dag som vi plukket og pakket din ordre. Om ønskelig kan du gi beskjed til oss på e-post eller tlf at du ønsker å benyttet deg av din angrerett. Ved å gjøre dette hjelper du oss, slik at vi kan gi deg bedre og raskere service. Mer informasjon finnes her

Flere spørsmål og svar finner du her.


Har du spørsmål angående faktura og delbetaling?

Kontakt Resurs Banks kundetjeneste på 22 56 37 33.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Skriv ut en returblankett og fyll ut den nødvendige informasjonen. Legg denne ved returforsendelsen. Les mer om hvordan du returnerer en vare i våre kjøpsbetingelser.  

Om du har kjøpt produktet i vår Lagershop, må du returnere produktet direkte til lagershopen. 

Returadresse:
Postens Godssenter
c/o NetOnNet
Kundetjenester
0060 Oslo

Kontakt gjerne oss på Kundeservice om du har noen spørsmål. Vi hjelper deg med alt fra bestilling til å opprette en service

Telefon: 21 51 90 00 
Man-fre: kl. 09.00-17.00