Vi benytter oss av cookies slik at vi kan gi deg den beste opplevelsen av våre nettsider. Ved å fortsette og bruke nettsiden som normalt godtar du dette. Les mer.

Trenger du hjelp?

Vi har dessverre stor pågang på mail og telefon for tiden. Vi vil besvare henvendelsen din så snart som mulig. Vi beklager ulempene. 

Topp 6 vanligste spørsmål akkurat nå:

1. Jeg har problemer med min smarttelefon
Du oppretter servicen selv ved å gå in på linken nedenfor. Les nøye igjennom instruksen nedenfor før du begynner. Ta kontakt med Solid forsikring på telefonnummer 22 56 37 34 for å opprette en skadesak før du sender in produktet dersom du har kjøpt forsikring.

http://service.deltasoft.no/neworder?key=vTwSHLTof8OW4tissKC9UsbL2WzUeRkl

For å registrere en service trenger du produktets IMEI nummer.  Du kan enkelt finne ut IMEI nummer gjennom å taste inn *#06# på mobilen din, eller se på produktemballasjen. For iPod og iPad finner du det under innstillinger, på emballasjen eller om du kobler den til iTunes. Dersom ditt nettbrett/din PC/ditt headset ikke har ett IMEI nummer, kan du fylle ut femten nuller.

OBS! Det er kun tall som skal registreres via linken. Ikke symboler som - og / Klikk inn på linken under og registrer deg, så vil verkstedet sende en fraktseddel til deg. Det er kun telefon/iPod/iPad, batteri og kvittering på kjøpet du trenger å sende med til verkstedet, eventuelle minnekort/sim-kort skal ikke sendes med. Kvitteringsnummer tilsvarer ditt ordrenummer på din følgeseddel/faktura/garantibevis. NetOnNet tar heller ikke ansvar for skjermbeskytter eller annet eksternt tilbehør som sendes med produktet

Om feilen på produktet er forsaket av en garantifeil, må du selvsagt ikke betale noe for å sende produktet inn på service. Om produktet har en såkalt selvforskyldt feil vil serviceverkstedet debitere deg et undersøkelsesgebyr. Undersøkelsesgebyret ligger på ca. kr. 300-700,- avhengig av produkt. Vi ber deg derfor om å lese igjennom produktets brukerveiledning, der det som oftest finnes en feilsøkningsguide. Dette er for å unngå at du sender inn produktet til vår servicepartner med en såkalt selvforskyldt feil.

OBS! Husk å ta en sikkerhetskopi av din telefon/iPod/iPad, så at bilder, kontakter og andre viktige ting ikke blir slettet under servicen. Verkstedet kommer til å tilbakestille din produkt ved en service.

Det er viktig at du stenger av mønsterlåset på din android enhet før du sender den på verkstedet slik at de kan undersøke telefonen , om dette ikke blir gjort blir telefonen returnert til deg mot en avgift.

OBS! Dersom du har en iPhone/iPad med iOS7 eller senere, må du skru av «Finn min iPhone» før du sender den inn på service. Om dette ikke er gjort før produktet blir sendt til service, vil produktet bli returnert til deg omgående og du står for fraktkostnaden. Verkstedet har ingen mulighet til å skru av «Finn min iPhone» for deg.Fremgangsmåte:1 - Logg inn på www.icloud.com2 - Logg in med korrekt Apple ID og passord.3 - Klikk på det grønne radar-ikonet ned til venstre (Find my iphone).4 - Klikk på "Enheter" lengst på og på bildet av din telefon.5 - Klikk på teksten "Slett" og fullfør med Apple-ID og passord6 - Klikk på "Fjern".En spesifisert guide finnes her:https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=en_US&viewlocale=no_NO

2. Jeg har problemer med et annet produkt jeg har kjøpt hos dere.
Vi vil i første omgang anbefale deg å tilbakestille produktet til fabrikkinnstillinger, og oppdatere produktet ditt. Informasjon om hvordan dette gjøres finner du i brukermanualen til produktet. Om dette ikke løser problemet må produktet ditt inn på kontroll. Du kan ringe oss på 21 51 90 00.

3. Når blir min vare sendt?
Samme dag som din bestilling sendes fra oss får du tilsendt et kollinummer for sporing av pakken.
Vanlig frakt (fri frakt på ordre over 1000,-): Ved kapasitet blir alle ordre sendt dagen etter bestilling, men ved stor pågang blir ordre med betalt frakt prioritert og sendt først. Ordre med gratis frakt vil derfor i noen tilfeller bli sendt et par dager etter bestilling, og leveringstiden blir 4 til 6 virkedager
Ekspresshåntering : Velger du betalt frakt er det 1-3 virkedagers leveringstid. Hvis du bestiller før kl.12.00 blir varen/e sendt ut samme dag.

*Unntak er til øyer og de nordligste delene av Norge, hvor det kan ta ytterligere opp til 2 dager innen leveransen kommer fram.
*Ved kjøp av mobiltelefon med abonnement vil leveringstiden være 5-10 virkedager.
4. Hvor finner jeg mitt garantibevis/kvittering?
Samme dag som vi sender din bestilling får du en leveringsbeskjed per e-post. I samme mail finner du ditt garantibevis vedlagt som en pdf-fil.

5. Når kommer min faktura?
Din faktura kommer måneden etter din bestilling. Normalt sett kommer denne i midten eller slutten av måneden, og denne kommer direkte i din postkasse. Ved eventuelle spørsmål om din faktura må du kontakte Resurs Bank direkte.

6. Jeg vil benytte meg av min angrerett. Hvordan går jeg fram?

Print og fyll ut angrefristskjema som finnes vedlagt i leveransebeskjed-eposten som ble sendt til deg samme dag som vi plukket og pakket din ordre. Om ønskelig kan du gi beskjed til oss på e-post eller tlf at du ønsker å benyttet deg av din angrerett. Ved å gjøre dette hjelper du oss, slik at vi kan gi deg bedre og raskere service. Mer informasjon finnes her

Flere spørsmål og svar finner du her.


Har du spørsmål angående faktura og delbetaling?

Kontakt Resurs Banks kundetjeneste på 22 56 37 33.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Skriv ut en returblankett og fyll ut den nødvendige informasjonen. Legg denne ved returforsendelsen. Les mer om hvordan du returnerer en vare i våre kjøpsbetingelser.  

Om du har kjøpt produktet i vår Lagershop, må du returnere produktet direkte til lagershopen. 

Returadresse:
Postens Godssenter
c/o NetOnNet
Kundetjenester
0060 Oslo

Kontakt gjerne oss på Kundeservice om du har noen spørsmål. Vi hjelper deg med alt fra bestilling til å opprette en service

Telefon: 21 51 90 00 
Man-fre: kl. 09.00-16.00