Vi benytter oss av cookies slik at vi kan gi deg den beste opplevelsen av våre nettsider. Ved å fortsette og bruke nettsiden som normalt godtar du dette. Les mer.

Trenger du hjelp?

Topp 6 vanligste spørsmål akkurat nå:

1. Problemer med din telefon, eller et annet produkt kjøpt hos oss?
Vi vil i første omgang anbefale deg å tilbakestille produktet til fabrikkinnstillinger, og oppdatere produktet ditt. Informasjon om hvordan dette gjøres finner du i brukermanualen til produktet. Om dette ikke løser problemet må produktet ditt inn på kontroll. Du kan ringe oss på 21 51 90 00.

2. Når blir min vare sendt?
Samme dag som din bestilling sendes fra oss får du tilsendt et kollinummer for sporing av pakken.
Fri frakt: Ved kapasitet blir alle ordre sendt dagen etter bestilling, men ved stor pågang blir ordre med betalt frakt prioritert og sendt først. Ordre med gratis frakt vil derfor i noen tilfeller bli sendt et par dager etter bestilling, og leveringstiden blir 4 til 6 virkedager
Betalt frakt: Velger du betalt frakt er det 1-3 virkedagers leveringstid. Hvis du bestiller før kl.12.00 blir varen/e sendt ut samme dag.

*Unntak er til øyer og de nordligste delene av Norge, hvor det kan ta ytterligere opp til 2 dager innen leveransen kommer fram.
*Ved kjøp av mobiltelefon med abonnement vil leveringstiden være 5-10 virkedager.

3. Hvor finner jeg mitt garantibevis/kvittering?
Samme dag som vi sender din bestilling får du en leveringsbeskjed per e-post. I samme mail finner du ditt garantibevis vedlagt som en pdf-fil.

4. Når kommer min faktura?
Din faktura kommer måneden etter din bestilling. Normalt sett kommer denne i midten eller slutten av måneden, og denne kommer direkte i din postkasse. Ved eventuelle spørsmål om din faktura må du kontakte Resurs Bank direkte.

5. Hvordan kan jeg få tilbake kostnader for moms om jeg bor på Svalbard eller i utlandet?
For å få tilbake momsen dersom du bor på Svalbard, Jan Mayen eller i utlandet må du fylle ut tollskjema, få det stemplet av tollvesenet og sende in originalen sammen med attestasjon fra tollvesenet i retur til oss. Lenken til tollskjema finner du her.

Skjemaet med stempel skal sendes til denne adressen:
NetonNet AB
Att: Kundreskontra
Box 8860
402 72 Göteborg
SWEDEN  

For at du skal ha krav på refundering av moms må navnet på kvitteringen være den samme som på den som krever beløpet refundert, og det må ikke ha gått mer en 30 dager mellom levering og utførsel av varen.  

NB! Du skal ikke sende denne inn til oss før du har fått stemplet dokumentet av tollen. Denne sender du inn til adressen ovenfor. Legg med følgeseddel/garantibevis og norsk kontonummer. Når vi mottar dette vil vi legge momsbeløpet til utbetaling.

6. Jeg vil benytte meg av min angrerett. Hvordan går jeg fram?

Print og fyll ut angrefristskjema som finnes vedlagt i leveransebeskjed-eposten som ble sendt til deg samme dag som vi plukket og pakket din ordre. Om ønskelig kan du gi beskjed til oss på e-post eller tlf at du ønsker å benyttet deg av din angrerett. Ved å gjøre dette hjelper du oss, slik at vi kan gi deg bedre og raskere service. Mer informasjon finnes her

Flere spørsmål og svar finner du her.


Har du spørsmål angående faktura og delbetaling?

Kontakt Resurs Banks kundetjeneste på 22 56 37 33.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Skriv ut en returblankett og fyll ut den nødvendige informasjonen. Legg denne ved returforsendelsen. Les mer om hvordan du returnerer en vare i våre kjøpsbetingelser.  

Om du har kjøpt produktet i vår Lagershop, må du returnere produktet direkte til lagershopen. 

Returadresse:
Postens Godssenter
c/o NetOnNet
Kundetjenester
0060 Oslo

Kontakt gjerne oss på Kundeservice om du har noen spørsmål. Vi hjelper deg med alt fra bestilling til å opprette en service

Telefon: 21 51 90 00 
Man-fre: kl. 09.00-18.00